طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

هدیه خیلی قشنگ و عاشقانه بابا حمید به مامان طاها

1392/9/10 10:17
نویسنده : مامي غزل
316 بازدید
اشتراک گذاری

خوب پسر کوچولوی عزیزم بگم برات از هدیه بابا جونت به مامان :

بابا حمید خیلی در تب و تاب این بود که هدیه چی بده به مامان برای به دنیا اومدن تو گل خوشبو از منم نظر خواست و منم کلی فکر کردم و ازش خواستم برام یه پلاک به اسم خودش برام بده بسازن .باباجونت هم اال کرد و این شد که من الان یه پلاک خیلی قشنگ از اسم بابایی ات توی گردنم دارم

اینم عکسش بمونه برای یارگاری :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بافتنی یکی یدونه
10 آذر 92 10:20
سلام وبلاگ زیبای دارین من از کار های بافتنیم فروشگاه باز کردم خوشحال میشم سر بزنی و خرید کنی هر گونه هم سفارش میپزیرم میشه منو به اسم بافتنی یکی یدونه لینک کنی ممنون
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
10 آذر 92 13:51
نــــــــــازی
مامان آرتین
13 آذر 92 19:23
خیلی مبارکت باشه چقدر جالب نادر هم داده برای من بسازن البته قرار بود اسم آرتین باشه خواهر گفتش اسم نادر بهتر پس مبارک جفتمون