طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

شب قبل از دنیا اومدن طاهای کوچک من - 23 آذر ماه 92

1392/9/27 22:46
نویسنده : مامي غزل
877 بازدید
اشتراک گذاری

خداوندا

ای خدای بزرگ ازت می خوام که این شب رو بر من آسان کنی

و

مهمتر از اون ازت می خوام که فرزندی سالم و صالح بهم عطا کنی تا معجزه این زندگی و بار عشق من و حمید باشه ای خدا این میوه خوشبوی خوشمزه رو برای ما حفظ کن و اونو مایه آسایش زندگی ما قرار بده

خوب روز جمعه دایی محمد و زندایی سمیه و مامانی و بابادی اومدن تهران پیش ما و همه چیز ر وبرای ورود تو اماده کردن  - بابادی همراه بابا حمید کمدت رو نصب کردن که خیلی کار سختی بود دستشون درد نکنه - مامانی مرضیه ات کلی برات چیز اماده کرد و زندایی سمیه هم مثل یه خواه همراهم بود خدا حفظ کنه همه شون رو -دایی جونت که دیگه نگو نمی دونی چقدر دوستت داره عزیزم

خلاصه شبی بود امشب و من زیاد خوب نتونستم بخوابم خیلی دلهره داشتم

توکل بر خدا

یادداشت خصوصی در ادامه مطلب ....چشمک

خوب خونه ما خیلی کوچیک بود از اونجا که تعدامون زیاد بودش من و بابا حمید مجبور شدیم در اخرین شب زندگی ٢ نفری جدا از هم بخوابیم و من درون دلم از این موضوع کلی غصه خوردم کلی .....دل شکسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)