طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

38 هفته و 1 روز - 3 روز مونده تا بغل ات کنم

1392/9/21 20:35
نویسنده : مامي غزل
1,124 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته آسمونی من

امروز با بابا حمیدت رفتیم تا دیگه خریدهای اخرمون رو انجام بدیم کلی چیز میز خریدیم برای خودمم هم 2 دست لباس خریدم برای بعد زایمان تن ام کنم عزیزم

ولی چیز اصلی که خریدیم 1 دستگاه بخور بود برای تو نازنینم که میایی هوا برات مرطوب و دلچسب باشه کلی گشتیم دایی جونت یه مارک خوب گفته بود تا بالاخره پیداش کردیم و خریددیم اوردیم

دیگه همه چیز منتظرته - مامانی و بابادی هم فردا میان تهران که دیگه پیشمون بمونن عزیزم و حسابی هوورا میشیم

لاحول ولا قوه الا با الله

اینم دستگاه بخورت مارک Visotrend

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نی نی کوچولو
22 آذر 92 11:01
سلام مامانی گل امیدوارم که حال هردوتاتون خوب خوب باشه عزیزم.انشاالله نی نی نازت سلامت میاد تو بغلتمامانی واسه منم دعا کنی نی نیم سالم بیاد تو بغلم.خانمی با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنید امیدوارم دوست های خوبی برای هم باشیمممنونم.