طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

36 هفته - ویزیت یه دونه به اخر مونده دکتر

1392/9/10 13:43
نویسنده : مامي غزل
342 بازدید
اشتراک گذاری

مسافر کوچولو دیگه سفرت داره تموم میشه 

niniweblog.comو داری پا به دنیای تازه میزاری این روزهای با من بودن ات خیلی لذت بخشه تکون خوردن هات و همه دقایق در من بودن و با من بودنت

روز سه شنبه پیش تاریخ ٦ آذر رفتیم ویزیت دکتر پاک روش - مامانی بابادی خونه منتظر موندن تا ما از دکتر برگردیم یه دلشوره ا داشتم که نکنه دکتر بگه زودتر از موعد باید به دنیا بیای ولی بعد از سونو و  معاینه دکتر کلی خوشحال بود و گفت "‌کار تموم شد " قهقههکه بعدا این جمله دکتر سوژه شد و من و بابات کلی می خندیم به این حرف بعدم دکتر گفت همه چی خوبه و تو در ٣٨ هفته و ٣ روز ایشالله تاریخ ٢٣ آذر به دنیا خواهی اومد عزیزم

niniweblog.com

 

این ٢ هفته هم خواهد گذشت و روزهای زیبایی در انتظارمونه - قدمت خیر باشه مامانی طاها کوچولوی من فرشته آسمونی من و بابا

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
10 آذر 92 13:53
ای جوووووووووووووووووووووووون
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
10 آذر 92 13:54
چه اسم زیبایی
عمه ي طاها كوچولو
10 آذر 92 14:12
سلام مامان اينده قدم ني ني كوچولوتون مبارك باشه ايشالا الهي كه اين روزاي اخرم با راحتي و خوشي بگذره و به زودي حس قشنگ مادر شدن رو بهتر از قبل لمس كني اگه به وبلاگ طاهاي منم سر بزني خوشحالمون ميكني اين روزاي اخر مواظب خودتو پسر گلت بااااااااش اين گلا مال مامان مهربون اين بوسا هم مال گل پسر شيطون
ژاله مامان آیدا
11 آذر 92 12:24
مامان جون لطفا از وبلاگ کادونمدي ديدن کنيد: http://kadonamadi.blogfa.com کادوهاي نمدي : آويز و ريسه اسم کودک ، گیفت ، عروسک انگشتي ، آويز اتاق کودک ، کيف ، جامدادي،...
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
12 آذر 92 11:19
اجی کجایی نی نیت به دنیا اومد سلامت باشید
مامان نغمه
12 آذر 92 12:02
به به ایشالا بسلامتی عزیزم... دیگه باید کم کم منتظر عکسای گلت باشیم... خدا رو شکر
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
13 آذر 92 12:08
مبارکه
مامان آرتین
13 آذر 92 19:15
هورا ااااااا یک هفته دیگه که آقا طاها بدنیا بیاد میشید ایجوری میشید یک خانواده 3 نفری من که خیلی خوشحالم براتون قدمش پر از خیر و برکت و شادی باشه