طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

شبانه

1392/7/27 1:27
نویسنده : مامي غزل
349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک موچولو

فقط دلم می خواد ساعت این پست رو نگاه کنی ببینی ساعت چنده !!! امشب اصلا نمی زاری بخوابم اونقدر تکون می خوری که راستش کمی هم نگران شدم نمی دونم چرا ...

بابایی ات کلی نازمون کردniniweblog.com که خوابمون ببره ولی نشد کمی هم گشنه بودم اومدم شروع کردم به درست کردن غذا گفتم شاید گشنه شدیniniweblog.com اینجوری می کنی این وقت شبی خمیازهاونم شوید پلو با ماهیچه !!!!!!!!!!!!!!!!!

بعدش هم دوتایی با هم خوردیم فینگیلی من ...niniweblog.com

بعدم گفتم یه پست یادگاری از امشب بزارم برات ماچهنوزم که هنوزه داری وول می خوری نمی دونم داری چه می کنی ولی بهت خوش بگذره عزیزم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نغمه
29 مهر 92 11:57
عزیزم... این نی نی ها خب روز به روز تکوناشون شدیدتر میشه دیگه... نوش جونتون