طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

30 هفته

1392/7/29 20:23
نویسنده : مامي غزل
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهمون دلم

ماهي كوچولوي رقصانه منniniweblog.com

 

واي كه تو تكون مي خوري شنا مي كني و من عشق مي كنم ... اين روزها وقتي باهات حرف ميزنم و صدات ميكنم بهم جواب ميدي و از اينور مي پري اونور انگار دوست داري باهات بازي كنم فكر كنم دنيا كه بيايي با هم كلي بازي هاي قشنگ قشنگ كنيم  niniweblog.comالبته بابا حميدت هم باهات پلنگ بازي ميكنه كنه خندهniniweblog.com

ديگه فكر كنم خدا بخواد يه2 ماه ديگه چشماي قشنگتو به روي دنيا باز كني و زندگيمونو از اينم شاد تر كني موچولوي من

توي اين 30 هفته ديگه حسابي بزرگ شدي يه عكس هم از تو دلي خودت برات ميزارم كه ببيني چقدر بودي توي دلم عزيزم .

 

 

الان از لحاظ بارداري اين شكلي هستي عزيزم :

اندازه كودك كمي بيشتر از 39.3 سانتي متر شده است و وزن او حدود 1350 گرم مي باشد. مايع آمنيوتيك اطراف او اكنون حدود 700 گرم است

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)