طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

كودكم

1392/7/21 9:29
نویسنده : مامي غزل
1,008 بازدید
اشتراک گذاری

عاقبت دريك شب ازشبهاي دور           كودك  من پا به دنيا مينهد

آن زمان بر من خداي مهربان              نام  شور انگيز مادرمينهد

ان زمان طفل قشنگم بي خيال               درميان بسترش خوابيده است

بوي اوچون عطر پاك ياس ها              در مشام جان من پيچيده است 

 آن زمان ديگروجودم مو به مو           بسته با هستي طفلم مي شود

ان زمان درهررگ من جاي خون          مهر او در تار و پودم مي شود

مي فشارم پيكرش را در برم               گويمش چشمان خود رابازكن

همچوعشق پاك من جاويدباش               در كنارم  زندگي  آغاز  كن

مي گشايدنورچشمم ديدگان                 بوسه ها از مهربررويش زنم

  گويمش آهسته اي طفل عزيز            ميپرستم من تو را مادر منم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نغمه
21 مهر 92 11:22
ایشالا بسلامتی عزیزم...