طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

31 هفته - عید غدیر مبارک سید کوچولوی من

1392/8/1 19:41
نویسنده : مامي غزل
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سید طاهای کوچولوی من

این اولین عید غدیره عزیزم که تو سید کوچولو اومدی به خانوادمون ، مامانی مرضیه میگه برای زن موهبت بزرگی هست که یه سید به دنیا میاره امیدورام مامان خوبی بشم و تو هم پسر خوبی باشی عزیزک من . یادم میاد از خیلی وقتها پیش از قبل ازدواج دوست داشتم همسرم سید باشه به سید ها حس مثبت خوبی داشتم و وقتی با باباجونت اشنا شدم برای ازدواج و فهمیدم سید هست خیلی خوشحال بودم حالا دارم بچه شو به دنیا میارم یه سید کوچولوی پاکاز بهشت

خدایا شکرت

امسال همه که به بابا حمیدت زنگ میزدن تبریک میگفتن به تو هم کلی تبریک می گفتن نبومده ببین چقدر عزیزی فسقلی ................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)