طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

20 هفته

1392/5/16 13:31
نویسنده : مامي غزل
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه شيطون من

وارد هفته 20 شدي ماماني اين روزها كشف كردم كه احتمالا تو يه كوپول شكمو هستي قربونت برم بغل چونكه تا چيزي مي خورم ساكتي بعدش فوري شروع مي كني به شلوغ كاري مي دونم از آب بازي و  خوراكي خوشت مياد كه هر دوتاش مثه باباجوني ت هست

مي خواستم بهت از همين حالا بگم تو يه ني ني خيلي خوش شانسي چون باباجون خيلي مهربوني داري خيلي باباي خانواده دوستي داري خدا ايشالله برا من و تو حفظش كنه عزيزم

باباي ات يك سوپ خوشمزه قلم ديشب برامون درست كرد الان توي شركت گرم كردم خوردم خيلي چسبيد گفتم يه يادي بكنم ازش كلي فداي بابا شدم توي دلم ......قلب

باباحميد دوستت داريمممممممممممممممممم

راسش الانم دلم براش تنگ شده دلم مي خواد زود برم خونه خودم و تو ر و بپرونم توي بغلش ....ماچ

از امروز هم تعطيلات تابستوني ايران خودرو شروع ميشه و ماماني 1 هفته تعطيله و تو مي توني خيلي خوب استراحت كني موچولوي من ...

خوب ديگه اينم از اخرين پست قبل تعطيلات

ايشالله خوش بگذره و من برگردم كلي چيزهاي خوب برات بنويسم عزيزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)