طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

دلم گرفته دونه كوچولوي من

1392/5/13 9:12
نویسنده : مامي غزل
354 بازدید
اشتراک گذاری
زندگی باور میخواهد، آنهم از جنس امید،
که اگر سختی راه، به تو یک سیلی زد،
یک امید قلبی،،
به تو گوید که خدا هست هنوز......
لحظه هایی باید دل خود را بسپاری به خودش
تا که آرام شوی با عشقش
https://d3gqux9sl0z33u.cloudfront.net/AA/AQ/esoberbuddy-com/images/10460683/main/hope-in-focus.jpg
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نفیسه
13 مرداد 92 10:23
سلام غزل خانوم..غریبی و غربت خیلی سخته..منم مثل شما از خانوادم دورم..و بازم مثل شما هفته 19 باردای هستم..با این تفاوت که هنوز نمیدونم جنسیت نینیم چیه...یه وقتایی اونقدر احساس تنهایی میکنمو دلم میخواد یه خواهری یه دوستی یه مادری نزدیکم بود باهاش صحبت میکردم ولی افسوس...همسر خوب جای خود زندگی خوب جای خود ..اما تنهایی وغربت ......ایشالا نینیتون صحیحو سالم به دنیا بیادو ذرهای تنهاییتونو پر کنه


سلام عزيزم اره خيلي سخته وبلاگت باز نشد كه بيام بخونمت حتما بزام پست بزرامنم خواهر ندارم خيلي تنهام
شايد باهم دسوتاي خوبي شديم
منتظرم