طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

شماره 2 مسافرت - سفر به همدان - 11هفته و 4 روز

1392/5/26 14:10
نویسنده : مامي غزل
398 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی دوست داشتنی .

دیگه باید بگم کمی تا مقادیری داری خودتو نشون میدی چون دل مامانی یه کمی برامده شده البته زیاد نه فقط حودم و بابا جونت فهمیدیم ...زبان

می خوام از یه مسافرت دوست داشتنی برات بگم که اولین مسافرت تو دلی تو با من بود من و تو خاله مونی 3 شنبه پیش رفتیم همدان پیش مامانی مرضیه و بابادی حسن ... خیلی خوشحال بودیم چون بعد از مدتها بود می رفتیم خونه شون خیلی خوش گذشت همه دوستت داشتند و مراقبت بودن .مامانی کلی برات چیر میر خریده بود اینقدر که دوستت داره نمی دونم بگم چقدرررر ....

خلاصه کلی خوش گذشت و تو اونجا 11 هفته رو پشت سر گذاشتی عزیزم بعدم روز جمعه برگشتیم دلم برای بابای مهربونت خیلی تنگ شده بود قدر هزار برابر بیشتر دوسش داشتم چون واقعا تکه ....

ظهرم مهمونی خونه عمه رخساره دعوت بودیم که همه بودن و کلی خوش گذشت ...شب اش باباجونی کلی من و ترو ناز کرد چون چند شب پیش هم نبودیم  واقعا از همین جا بدون که بابای خوبی خدا بهت داده عزیزم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی پسته
19 خرداد 92 14:22
سلامممممم وای تبریک میگم نی نی داشتنتونو نی نی شوما چند روزی فقد از نی نی من بزرگتره خدا حفظش کنه بارداری راحتی داشته باشید