طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

خدایا کمک کن به همه

1392/4/17 19:03
نویسنده : مامي غزل
220 بازدید
اشتراک گذاری

ای خدای بزرگ

بی نهایت ابدی

ابدیت دل همه نیازمندان ای خدا ای خدا ای خدا

امروز دلم خیلی برای الهام عزیز گرفته - اپی عزیزم خاله الهام جون نی نی من از خدا می خوام یه قلب همیشه تپنده به نی نی ات بده تا دلت شاد بشه با وجودی تا حالا ندیدمت وفقط با هم حرف زدیم خیلی حس نزدیکی بهت دارم دلم می خواد خدا حاجتت رو بده

خدایا درب رحمتت داره باز میشه داره ماه مهمونی میاد ماه رمضون  ای خدا دل الهام رو یه سبد شادی مهمون کن ای خدا پای سفره رحمتت بنشان و یه دل سیر شادی یه دامن سبز با یه کوچولوی سالم نصیبش کن نذرش باشد دعای توسل فقط به نیت سلامتی و تپش قلب نی نی خاله الهام ...

خیلی دلم گرفته خیلی زیاد یا رب مددی ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)