طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

17 هفته

1392/4/26 10:06
نویسنده : مامي غزل
264 بازدید
اشتراک گذاری

موجود كوچولوي دوست داشتني من ماه رمضون فرا رسيده خيلي ماه خوبي هست همش برات دعا مي كنم .كم كم داره اون حس زيباي مادر بودن در من قوي تر ميشه اخه يك كمي ديگه قلنبه شدي و ميشه احساست كرد اين روزها همش منتظرم اولين ضربه ها و تكون هاي تور واحساس كنم ولي هنوز خبري نيست و حسابي خوابيدي عزيزم ولي خدا بخواد به زودي اتفاق مي افته و من متظر اين معجزه جذاب هستم ....قلب

مي دونم ديگه جنسيت ات معلوم شده قطعا ولي هنوز براي چك نرفتم عشق من شاهزاده باشي يا پرنسس اينقدر عزيز هستي كه با دنيا عوضت نمي كنم ...

الان اين شكلي هستي :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نغمه
30 تیر 92 10:37
وای منم منتظر ضربه هام، البته من از شما عقبترم، ولی رو دارم دیگه )