طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

14 هفته و 6 روز

1392/4/9 15:50
نویسنده : مامي غزل
310 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه طلايي من

كوچولوي گرانبهاي من يه عالمه راز دارم كه برات بگم همه رو برات ميگم قربونت برم تو كي اينقدره خوش خبر بودي من نيم دونستم عزيزك پر بركت من بابايي ات همش بهت ميگه جوجه خوش روزي اينقدره چيزاي خوب خوب داري برا خودت مياري كه حد نداره عشق ريزه ميزه من ....

 

ديگه كم كم داري 15 هفته ميشي دقيقا اين شكلي :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بعدم من اينقدره دوستت دارم كه نگوووو اصلا منو اذيت نكردي گاهي چشام پر اشك ميشه از اينهمه محبت خدا و خوب بودن تو موچووولوي من ...

لحظه شماري م كنم 26 تير بشه بريم پيش دكتر جونت و بعدشم برم يه سونوي تعين جنسيت ببينم اين جوجه كوچولو شاهزاده است يا پرنسس ....!!!

يه چيزي كه برات بگم اينه كه ماماني مرضيه ات خيلي عاشقته هر روز از تو مي پرسه هر روز مي ره بازار و برات چيزاي خوشگل مي بينه همه رو برات مي خره ياد كودكي خودم مي افتم و ماماني خدا رحمتش كنه چقدر منو دوست داشت از همه بيشتر يه دونه دختر بودم بين همه اخي .... يادش به خير حالا هم خدا هي ماماني مهربون هب تو داده كه كلي دوستت داره خيالت راحت يه عالمه عشق هاي قلنبه منتظرن كه تا فقط تو بيايي و همه جا رو روشن كني به لطف خدا ....

راز دلم رو يواشكي بهت ميگم فعلا اينجا نمي گم تا به موقعش ........بغل

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان فاطمه زهرا
9 تیر 92 16:08
انشالله نی نی اومد ما جبران کنیم
مامان خانومی
14 تیر 92 11:18
سلام عزیزم ناز باشه نی نی گلت... خوشحالم پیدات کردم
مامانی آرتین
15 تیر 92 14:46
عزیزم انشاا... به سلامتی فرشته کوچولوتونو در آغوش بگیرین.راستی خاله مهربون آرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره 200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم
ستاره
8 دی 92 19:25
وای . منم امروز 14 هفته و 6 روزم. خیلی دوسش دارم. ایشالا نینی شم هم همیشه سالم و سرحال باشه.الهی امین