طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

هفته 12 - سونو گرافی NT

1392/3/27 13:04
نویسنده : مامي غزل
531 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولی من

موجود کوچولی شیطون دیروز برای سونوی ان تی با بابا حمید مهربونت رفتیم مطب دکتر پیری خیلی خیلی شلوغ بود کلافه کننده ولی من به عشق دیدین تو منتظر بودم تا رفتین داخل و دیدمت عزیزم با ابعاد خیلی بزرگتر کاملا پیدا بودی وفنی دکتر با دستگاه هی هل ات می داد این ور اون ور من داشتم برات می مردم البته سونو توی 2 مرحله انجام شد چون گفت برو با مثانه پر بیا و پیز شیرین بخور خلاصه باز کلی مغطل شدیم و من واقعا داشتم درد می کشیدم عزیزک من ولی مادر بودن از همین الان خیلی سخته ولی برای خاطر تو لدت می برم عزیزم

خیلی با مزه بودی هی قل می خوردی ...

خلاصه شب کارها تموم شد و اومدیم خونه خدارو شکر که سالم و نرمال بودی عزیزم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

majede
27 خرداد 92 13:13
tabrik migam beheto0n... eshala nini salem biad baghale mamano babash
مامان درسان
27 خرداد 92 13:28
انشالله نی نی تون سالم و سلامت به دنیا بیاد به ما هم سر بزنید
مامان ساتیار
4 تیر 92 23:07
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
مامان ي ني ني
5 تیر 92 11:17
manam in sono ro anjam dadam vali y jaye dg ...behem nagoft shirini bokhor k
مینا
6 تیر 92 17:41