طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

پیک نیک بهشت مادران با خاله های نی نی سایتی

1392/7/14 10:55
نویسنده : مامي غزل
884 بازدید
اشتراک گذاری

خوب می خوام از خاطره خوب امروز با هات بگم که با چند تا از خاله های نی نی سایتی که مثل من توی دلشون نی نی دارن و تقریبا همه نی نی ها هم هفته هستیم و با هم قرار گذاشتیم بریم پیک نیک بهشت مادران تا هم از نزدیک با هم اشنا بشیم هم روزی رو خوش بگذرونیم دور هم ...

یکی از خاله ها اومد دنبال من و چند تای دیگه و رفتیم هر کی خوراکی و نهار برداشته بود و مامان شیطونت هم امروز شرکت رو پیچوند و با خیلا تخت نرفت سرکار که بره خوش بگذرونه !!!خنده

خلاصه همه جمع شدیم که 8 نفر بودیم و رفتیم یه جای سایه پیدا کردیم و پهن کردیم نشستیم .جونم برات بگه که کلی خوردیم و خوش گذشت و خندیدیم و عکس گرفتیم ...هورا

اینم از یه روز خوب که به واسطه وجود تو من کلی دوست قلنبه جدید پیدا کردم و ایشالله دوستای خوبی باشیم و در اینده هم شما نی نی ها با هم دوست بشین بغل

اینم یه عکس از خوراکی های خوشمزه :

اینم عکس 7 تا مامان دل قلنبه ، حالا  حدس بزن تو توي كدوم دل هستي ؟؟؟زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نغمه
10 مهر 92 22:22
چه عکس بامزه ای عزیزم... همیشه با هم خوش باشین
مامان امیرحسین
14 مهر 92 10:03
عکس یادگاری قشنگی گرفتید. ایشااله به سلامتی همتون زایمان خوب و راحتی داشته باشد.