طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

تا بدانی و یادت باشد...جوراب کوچولو

1392/6/23 21:05
نویسنده : مامي غزل
368 بازدید
اشتراک گذاری

شب به خیر پروانه کوچک خوشبختی

امشب می خوام برات یه عکس بزارم یه عکسی که خیلی معنی داره

یه جوراب کوچولوی سفید یه جوراب خیلی کوچولو

وقتی نگاش کنی اولش فقط یه جوراب کوچولوی سفیده ولی پاک کوچولوی من امروز و اینجا و این لحظه که هنوز اینقدر هم نیستی یادت باشه خیلی کوچولو بودی لحظه لحظه برات غصه خوردم و نگران شدم لحظه لحظه تو را با خودم حمل کردم تمام دقایقی که حتی این جوراب خیلی کوچولوی سفید برات خیلی بزرگ بود و می دانی شکم من هم خیلی بزرگ شده است و هر لحظه با من نفس می کشی بیدار میشوی و وقتی خوابم تو بیداری و حرکت می کنی و با هر تکانت که نمی گذارد بخوابم چشمانم پر از اشک است که سالمی خدایا شکرت حرکت می کند نفس می کشد قلبش می زند

عزیز کوچولوی من یادت باشد ان هنگام که بزرگ شدی مردی شدی بدای که چه کوچک بودی مبادا فراموش کنی

با این جوراب کوچولو همیشه یادت باشه که چطوری بزرگ شدی اون روز بدون که مادرت خیلی دوستت داره ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پسته
1 مهر 92 8:17
جونم جوراباش
مامان پندار
3 مهر 92 2:44
ای جونم...... الهی به شادی استفاده کنه......