طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

پسته های عاشقانه

1392/6/19 12:16
نویسنده : مامي غزل
875 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم شازده کوچولوی من

امیدوارم خوب خوشحال و توپولی باشی میوه دلم هورا

البته از تکونها و شلوغ کاریهات می فهمم که خدارو هزار تا شکر خوبی و داری بزرگ میشی عزیزم .

می خوام امروز از بابایی مهربونت بگم ماچکه از اونجا که میدونه من شکمو عاشق پسته تازه هستم و الان فصلش رسیده رفته یه عالمه خریده برامون و اومده همه رو با مهربونی پوست کرده احتکار کرده توی کاسه های کوچولو تا ما هر روز بخوریم و توپول بشیم هاها تازه انگشت خودشم ناخونش پوست پوست شده چون کلی پوست دراورده از پسته ها ..... عزیزمممممممممممممممممممممه

بعله اینه که بایداز همین الان بدونی بابای خوبی داری خیلی مراقبته قلب مامانت هم که در بست در خدمتته دیگه عزیزم بی صبرانه منتظریم که بیایی تو بغلمون

اینم عکس پسته ها که خیلی عاشقانه است و دلم نیومد عکس نگیرم و نگه ندارم !!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)