طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

جوجو خوش خبري

1392/6/6 13:54
نویسنده : مامي غزل
281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مسافر كوچولوي بهشتي

 

مي خوام يه كمي از خبرهاي توراهي خوش خبري كه تو فرشته جون برامون آوردي برات بگم

از روزي كه اومدي و خانواده ما رو سه نفر كردي كلي خبرهاي خوش خبري  آوردي عزيزم كه بابت اش از خداي مهربون كه اينقدر هستي تو رو با بركت گره زده ممنونم

اولا يه مسايلي بود يه خورده سايه كدري توي خانواده درست شده بود كه با حضورت روز به روز خورشيد روشني بيشتر درومد بعدشم خونه نارمكي بابارضا با كلي مشكلات يه هو خريدار پيدا كرد و داره حل ميشه كه براي ما خيلي خوبه ;) بعدشم خبرهاي خوب مهاجرتي دريافت كرديم  و بعد اون هم باباي مهربون و آينده نگرت كه هميشه فكرش بهتر كردن زندگي من و تو ئه يه  خونه خوشگل بزرگ توي كرج خريد و بعد اون هم كار باباحميد جونت كلي خوب شد و پست جديد گرفت و ديگه برات بگم عين يه صندوقچه پر بركت از طرف خدا همش برامون خبرهاي خوب آوردي همه رو مديون لطف بزرگ خدا و هديه بي نظيرش كه تو باشي تو زندگيمون داريم   خوب اخه هر چي باشه تو يه سيد كوچولو هستي طاهاي من ....

اميدورام هميشه زندگي روي روشني داشته باشه و همه بنده هاي خدا به خواسته هاشون برسن و شاد باشن

الهي آمين

Bears and hearts
Bears and hearts

 

 

  و اما بگويم از زرشك پلو با مرغ خوشمزه باباحميدت

ديشب وقت دكتر داشتيم كه همراه هم 3 تايي رفتيم دكتر پاك روش دوست داشتني من و بابات خيلي دوسشداريم ايشالل خدا حفظش كنه .خلاصه مارو چك آى كرد و گفت خداروشكر همه چي خوب هستش بعدش اومديم خونه و من دوشگ رفتم و واقعا خسته بود رفتم روي تخت بيهوش شدم ولي باباجونت يك زرشك پلو با مرغي درست كرد بوي خوبش همه جا برداشته بود برا كه من و تو گشنه نمونيم قلب

همينجا بهت بگيم خيلي دوستت داريم

Glitter Graphics

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شکیبا
12 شهریور 92 23:30
سلام عزیزم چه شاعرانه و مادرانه دنیای زیبای توست وچقد در دنیای مادرانه ات همه چیز آبیست عزیزم به وبم سربزن دوست داشتی لینکم کن