طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

9 هفته و 6 روز

1392/3/12 8:59
نویسنده : مامي غزل
221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گرپ فروت كوچولوي من اميدورام حالت خوب باش چون هنوز تكون نمي خوري من نمي دونم در چه حالي هستي عزيز كوچولوي من ديشب به بابايي ات گفتم بريم بيرون صداي قلب تو بشنويم ... اليته شنبه بايد بريم دكتر و دوباره مي بينمت

10 weeks pregnant

البته از روي سايت ها هر روز اندازه تو و انكه داري چه كار مي كني رو چك مي كنم الان يه چيزي شبيه اين عكسه هستي عزيزم و من الان اين شكلي :

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مدرســـــه ی مامان هـــــــا
6 خرداد 92 12:01
سلام مامان مهربون بهتون تبریک میگیم. امیدواریم در پناه حق مادر و فرزند سلامت باشید. مدرسه ی مامان ها محیطی است دوستانه از جمع مامان هایی که مادر بودن رو به عنوان شغل مهمی در زندگی قبول کردند و برای تربیت فرزندانشون وقت می گذارند و ارزش قائل می شوند و با نظرات خود همدیگر رو از تجربیات هم باخبر می کنند و از هم چیز یاد می گیرند. خوشحال میشیم که شما هم به جمع مامان های مدرسه بپیوندید و ما رو از تجربیات خوبتون بهره مند کنید. با تشکر