طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

مرخصی از بیمارستان - 25 آذر ماه 92

1392/9/29 11:33
نویسنده : مامي غزل
235 بازدید
اشتراک گذاری

روز ٢٥ آذر ماه روز ٢ شنبه ظهر از بیمارستان کسرا مرخص شدم و همراه مامانی و بابا حمید اومدیم خونه

بابادی و زندایی جونت توی خونه منتظرمون بودن و چقدر خونه قشنگ بود اتاقت خیلی ناز شده بود دست زندایی ات درد نکنه که اینقدر به خونه روح داده بود .

خلاصه زندگی خانوادگی ما توی خونه مون شروع شد .

اینم عکس طاها کوچولوی من که دایی جونش توی بیمارستان گرفت ازش:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان نی نی کوچولو
29 آذر 92 22:20
سلام مامانی تبریک تبریک تبریکوای خیلی طاها جون نازه ماشااللهامیدوارم طاها کوچولوی منم همینجوری تپل وناز باشه.الهی انشاالله قدمش پراز خیرو برکت باشه براتون مامانی خیلی مواظبش باش از همین جا کلی میبوسمش
مامان نغمه
30 آذر 92 9:55
ای جانم... ماشاالله... بخورم این قند عسلتو... خدا رو شکر گلم... راستی چند کیلو بود؟
مامان سبحان
30 آذر 92 13:03
خدا حفظش کنه...انشالله زود ماه اردیبهشت بشه و منم نی نی مو بغل کنم..به سلامتی
مامان نازنین جون
1 دی 92 12:05
سلام ماشاا... به گل پسرت خیلی نازهبه خونه خوش اومدی خالهخوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنید
مامان آرتین
1 دی 92 14:32
دوست دارم فرشته کوچولو عزیزم اولین یلدات هم بارک