طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

يك تپش يك زندگي

1392/3/12 9:00
نویسنده : مامي غزل
311 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم تو از يه خط كوچولوي قرمز تبديل به يه قلب عدسي با تپش زيبا شدي و همينجور داري به سلولهاي بزرگتر تبديل ميشي داري درون من زندگي مي كني و حاضرم تمام دنيامو برات بدم

نفس تو زندگيمونو عوض كرده كلا سوي همه چي عوض شده باباحميدت خيلي دوستت داره م مدام ميگه

ديشب مي خواست بدونه تو كي معلوم ميشي يعني من كي قلنبه ميشم !!!! كلي خنديديم خيلي دوسش دارم اينكه دنياش خلاصه در من و توست و هميشه در كنارمه آسايش دارم

خداي مهربون روشنايي زندگي ما روبيشتر كن و روز به روز بهمون بركت بده و غصه هاي ما رو دور كن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی
31 اردیبهشت 92 13:39
تبریک میگم ایشالا به سلامتی این دوره رو طی کنی و نی نی به دنیا بیاد. روزای خیلی قشنگیه