طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

38 هفته - 5 روز مونده تا بغل ات کنم

1392/9/19 14:24
نویسنده : مامي غزل
307 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

روز ١ شنبه رفتیم پیش دکتر پاک روش و تاریخ زایمان و تولد تو گل مونگولی توچولو ١ روز عقب افتاد و شد یکشنبه ٢٤ آذر ماه . انتظار ١ روز طولانی شد زبان

دیروز همراه باباحمید رفتیم برای شروع به کار گرفتن محل کار من که این مدته مرخصی به زایمان متصل نشه و از اون طرف بیشتر بتونم پیش ات بمونم خلاصه کلی اذیت شدم و نصفش موند برای روز چهارشنبه .

حالا ٥ روز  مونده تا اومدنت .عزیزم راستی مامانی و بابادی انگاری برات ١ کمد خوججل هم خریدن که بیان با خودشون میارن برات .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بهار مهرنگار
19 آذر 92 14:34
عزیزم از ته قلب می خوام خدا یه نی نی خوشگل وسالم بهت عطا کنه.آمیـــــــــــــــــــن مامان نو بوی نویی میدید.عزیزم موقع زایمان منم دعا کن .اون لحظه لحظه نابی هست. مامانی به ما هم سر بزن .دوست دارم با هم بیشتر اشنا بشیم.اگر مایلی پیغام بده برای تبادل لینک. ممنونم منتظرتم
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
19 آذر 92 15:41
ای جاااااااااااااااااااااااااان مبارکه