طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

7 هفته و 1 روز

1392/2/23 13:26
نویسنده : مامي غزل
253 بازدید
اشتراک گذاری

كوچك بي گناه من

گرچه به اندازه يك ارزن شده اي اما مي داني كه چقدر با خودت فكر براي من آورده اي فكرهايي به بزرگي يك كوه يك اقيانوس

عزيز كوچولوي من دوست ميداشتم سعادتي عظيم را با تو قسمت كنم يك شادي بي نهايت نكند نتوانم نكنم نگذارد

اما تو همه دنياي من خواهي شد اگر بيايي كاش خودت هم راضي به اين آمدن باشي وقتي بزرگ شوي ..... مي ترسم از همه نتوانستن هايي كه برايت داشته باشم  مي ترسممممم

 

 

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

saeedeh
24 اردیبهشت 92 0:08
سلام مامانی! چه با احساس و خوکچل واسه نی نیت نوشتی. ازین که وبلاگتو پیدا کردم خوشحالم. یکی پیدا شد که اول بارداریش باشه مثل خودم . البته شما دو هفته جلوتری . امیدوارم خدا نی نی تو برات حفظ کنه و زود تر بیاد تو بغلت. من نمی دونم باید چه جوری این همه صبر کنم! 8 ماه؟؟؟
مامان کنجدی
27 اردیبهشت 92 17:31
سلام شما هم مثل من تازه اول راهین درسته؟؟ انشااله بارداری راحتی داشته باشید