طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

آغازي بر دوبارگي-سالگرد 6 امین ازدواج

1392/6/30 20:17
نویسنده : مامي غزل
471 بازدید
اشتراک گذاری

آغازي بر دوبارگي

بهار با هم بودن را  همراه داشتن موهبت كوچولو ولي بزرگي چون تو زيباتر و سبز تر مي كند باران رحمت خداوند آنچنان بر زندگيمان باريده است كه خوشا خيس شدن بي هيچ چتر بي هيچ ترس

امسال 29 شهريور 6 امين سالگرد با هم بودن من و مهربان همسري فرا رسيد و اين سال آخرين سالي ست كه دونفري خواهد بود اگر خدا بخواهد سال ديگر كه فرا برسد يك فرشته كوچك خانواده ما رو سه نفري خواهر كرد و ديگر نه زن و شوهر كه مادر و پدر خواهيم شد.

صبح جمعه با هم صبحونه خورديم و همسري مثل هميشه كلي با من كل كل كرد و اينكه امروز رو چطور بگذرونيم رو برنامه ريزي مي كرديم . بعدشم بعر ظهر برامون كيك بي بي مورد علاقه منو با يه شمع 6 خوشدددل خريد و كلي عكسهاي عاشقانه اي با هم گرفتيم كه عكس كيك رو اينجا ميزارم  جاودانه بشه ...

عصري هم مي خواستيم بريم زستوران مطابق رسم هر سال ولي خوب چون ميل نداشتيم رفتيم كمي قدم زديم و هوا خورديم وبرگشتيم البته همچنان همسري اعتقاد داشت كه سالگرد ازدواج ما چه شد و رستوران نرفتيم ... و من رستورانه رو طلبكار شدم برا وقتي كه من و پسر كپلم  خيلي گشنه بوديم هه هه هه

بعدم اومديم خونه و به همين كه كنار هم هستيم و با هم ايم كلي دست همو فشرديم ...

اینم عکس کیک مورد علاقه من ( کیک بی بی ) و همچنین عکس تو طاها کوچولو در دستای من و بابایی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابای ملیسا
30 شهریور 92 21:46
با سلام . ملیسای خوشگل ما امروز دو ساله شد . به همین منظور به عنوان یک پدر بر خودم واجب دیدم تا امروز رو با عکسهای جدیدش براش به یادگار بزارم . خیلی خوشحال میشیم اگر به کلبه حقیرانه ولی پر از عشق و صفای ملیسا قدم بزارید و با نظرات و تبریکهای قشنگتون ملیسا و روزگار قشنگش رو بهره مند کنید . منتظر حضور شما هستیم .
مامان نغمه
31 شهریور 92 19:10
خیلی خیلی تبریک میگم عزیزم... ما هم امسال شش سالگیمونو جشن گرفتیم دقیقا 4 روز از وقتی که فهمیدیم نی نی داریم گذشته بود... الهی همیشه کنار هم خوش باشین... سال بعد نی نیتونم اون وسط داره دست میزنه ایشالا...
مامان پندار
3 مهر 92 2:45
چه عکس عاشقانه ای...... انشالله صحیح و سالم بیاد توی بغلتون
مامان غزل خانم
4 مهر 92 17:34
عزیزم مبارک باشه
مامان غزل خانم
4 مهر 92 17:40
الان دقیق چند هفته ای ؟