طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

5 هفته و 6 روز

1392/2/14 17:14
نویسنده : مامي غزل
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته پاک کوچولو

هنوز زیاد باهات نیم تونم حرف بزنم ولی گاهی انچنان غرق می شم در خیال بودنت که هر کی صدای حرف زدنم با هات رو بشنوه فکر می کنه جلو روم نشتی

خوب شاید همینه که اسمش رو گذاشتن حس مادرانه

بیا و پیام اور شادی شو فرشته صلح کوچولوی من با اومدنت قراره خیلی چیزها تعییر کنه اینجا زیاد نمی خوام باها درد دل کنم شاید یه کم که بیشتر حس مالکیتم بهت گل کنه کلی حرفهای تو دلی برات بنویسم اما تو فقط خوب باش خوب باش و آروم قراره بیایی و کلی باخودت عشق بیاری پس حسابی آسوده باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ایلیا
14 اردیبهشت 92 17:19
سلام مامانی .تبریک میگم ایشالله که نی نی خوشگلت صحیح و سالم به دنیا بیاد. پسر ما خوشحال میشه به وبلاگش سر بزنید
مــآمــآنــے
14 اردیبهشت 92 17:31
مبارکه
مری
6 خرداد 92 11:59
وبلاگ خیلی قشنگی داری ...! گلم به وبلاگ من هم سر بزن ...! http://374347.niniweblog.com/