طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

فرزندم ، دعايت مي كنم

1392/6/13 19:36
نویسنده : مامي غزل
261 بازدید
اشتراک گذاری

خدايم

برايم فرزندي بساز ...
 خداوندا ! به من فرزندي عطا فرما آنقدر قوي كه بر هراسش غلبه كند.
 فرزندي كه شكست صادقانه را بپذيرد و به هنگام پيروزي فروتن باشد.
 خداوندا در سختيها و فشارهاي زندگي فرزندم را حمايت فرما
 به او كمك كن تا در برابر طوفانها بايستد.
 خداوندا به من فرزندي عطا فرما كه دلي روشن و با صفا و هدفي والا داشته باشد. كسي كه چشم بر آينده بدوزد اما گذشته را فراموش نكند.
 خداوندا شرايطي فراهم ساز كه فرزندم به عظمتهاي راستين پي ببرد و آگاهي و بينش داشته باشد.
تنها در اين صورت است كه خواهم گفت :
زندگي‌ام را تباه نكرده‌ام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فروشگاه لوازم جشن تولد نادین
4 شهریور 92 9:35
حضور شما دوست عزیز را در فروشگاه لوازم جشن تولد نادین ارج می نهیم.
مامان پندار
5 شهریور 92 1:30
غزل جون من لینکت می کنم تا همیشه بیام پیش گل پسرت