طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

22 هفته - ماه كامل خوش خبري

1392/5/30 7:50
نویسنده : مامي غزل
294 بازدید
اشتراک گذاری

امشب ماه كامل است و شادي دل من نيز هم ....

گردالي است به قولي

همان شب هايي كه من خيلي دوست دارم كه ساعتها پاي پنجره خيره به آسمان وماه تابان از ماه مهربون مي خوام كه صدامو به اونور آسمونها به گوش خداي بزرگ  برسونه و كلي حرفهاي تو دلي براش مي زنم

و چه بسيار شبها كه همين ماه گردالي چه خبرهاي خوبي برام آوردهاز طرف همون خداي بخشنده بزرگ

يكي از خبرهاي خوبش درست شب ماه كامل خبر وجود تو فرشته كوچولو توي دل من بود عزيزم يكي از بهترين خبرهاي عمر آدم و امشب هم شب خوبيست شبي كه من شكر خدا گويان از صميم قلب خوابيدم شبي كه بودن تو و حضور تو هديه الهي يه بار ديگه شادي آفرين شد .....

 

 

 

و اما بگم از تو كوچولوي من كه الان وارد 22 هفتگي شدي ديگه نصف راه طي شده عزيزم و روز به روز بيشتر دوست دارم بيايي و ببينمت حسابي برام تكون مي خوري و من كيف مي كنم رزوهاي خوبي كه آرزو دارم همه منتظرين تجربه كنند از صميم قلب براي همه مخصوصا خاله هاي ني ني سايتي دعا مي كنم عزيزم ...

و الان تو اين شكلي هستي :

كنون كودك درون رحم شما مثل يك نوزاد ولي كمي كوچكتر است. او 27.7 سانتي متر طول و حدود 450 گرم وزن دارد. پوست او تا زماني كه به اندازه كافي وزن اضافه كند چروكيده به نظر مي آيد؛ و موهاي نرمي بنام لانوگو كه سر و بدن او را پوشانده ، قابل ديدن است. لبهاي او مشخص تر شده و دندانهاي او به شكل ريشه هايي در درون لثه اش ظاهر شده اند. هرچند چشمهايش رشد كرده اند اما عنبيه (بخش رنگي چشم) هنوز رنگدانه ندارد و رنگي نشده است. ابروها و پلكهاي چشمان او در محل خود قرار گرفته اند و لوزالمعده او (كه براي توليد هورمونها بخصوص انسولين ضروري مي باشد) به سرعت در حال رشد است.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان عاشق
30 مرداد 92 7:59
پارسال همین موقع من و دختری هم نصف راه رو اومده بودیم ، ایشالا سال دیگه همین موقع یه فرشته هفت ماهه کنارته