طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

مادر شدم

1392/2/6 19:21
نویسنده : مامي غزل
334 بازدید
اشتراک گذاری

ای نام تو بهترین سرآغاز

بی نام تو نامه کی کنم باز

ای یاد تو مونس روانم

جز نام تو نیست بر زبانم

هم قصه نانموده خوانی

هم نامه نانوشته خوانی

از ظلمت خود رهائیم ده

با نور خود آشنائیم ده

 

به نام خداي مهربون

خداي عشق و آفرينش ...

آمدي نور كوچكم بعد از انهمه انتظار و دل نگراني لحظه اي آمدي كه سخت غصه در دلم بود و غم روي شونه هام سنگيني مي كرد اومدي و شايد با اومدنت همه چي عوض شه كوچك من فرشته صلح من هديه خداي بزرگ بزرگ بزرگتر

روز پنجشنبه 5 اريبهشت ماه صبح كه بيدار شدم با نا اميدي تمام فكركردم بهتره بعد از اين چند روز تاخير يه دونه بي بي چك تست كنم گرچه بين دو دلي بودم اما به محض تست يه خط كوچولوي قرمز خيلي پررنگ مژده اومدنت شد سكوت كردم همينجوري بهش خيره شده بودم اين خط يعني "تو در مني "نگاه كردم خيره خيره اين علامت كوچولو اين خط دوم چقدر مي تونه يك سرنوشت رو عوض كنه فقط يه خط كوچولوي قرمز .... خدايا خيلي بزرگ هستي ممنونم

به اولين كسي كه گفتم باباي مهربونت بود ... تنها همدم من در تمام روزهاي زندگي همو كه هميشه ماند و ماند در كنار من و نگذاشت كه .....

 

 


 
pregnancy-test-photo-260x260-jsub-11365305-opt.jpg
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

گلی
8 اردیبهشت 92 16:31
سلام عزیزم وبلاگت مبارک. انشاا... باردرای سلامت و راحتی داشته باشی
مامان مرضیه
8 اردیبهشت 92 16:45
مبارکههههههههههههههههههههه ایشالا که بارداریت راحت و سلامت باشه خدا برات نگهش داره . منم 2 مرداد 90 بود که عین تو همین حس بی نظیرو داشتم توی بارداری زیاد گریه نکن من خیلی گریه میکردم البته دست خودم نبود بعد بچمم خیلی گریه میکرد همه میگفتن از بس من گریه کردم اینطوری شده مواظب خودتو قند عسلت باش
شیما مامان درینا
8 اردیبهشت 92 16:55
بهتون خیلی تبریک میگیم ایشالا به سلامت به دنیا بیاد