طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

1 ماه و 3 هفته

1392/11/15 9:53
نویسنده : مامي غزل
209 بازدید
اشتراک گذاری

آب نبات چوبی خوشمزه و ملس من

 این روزها به ٢ ماهگی نزدیک میشی و روزها عین برق و باد می دونم که میگذره و روزی میاد که تو توی خونه می دوی و من از وجودت لذت می برم

امروز برف بارید برفی زیاد و سفید از پشت پنجره برات یه دنیا ارزوی خوب کردم یک دنیا دعای مادرانه ...

خوشبوی کوچک من روزگار کودکی ات را تا می توانم با عکس و فیلم ضبط می کنم اما بوی بهشتی ات را چگونه چکه چکه جمع کنم که نداشتن اش وقتی تو بزرگ شوی خیلی حسرت دارد به خدا .

دنیای غم هم که به دلم باشد یک لحظه که سرت را زیر گردن من می بری و ناگهان مست خواب میشوی از بوی تن مادری که منم ، همه از یادم می رود اره غصه هایم همه ذوب میشود در گرمی بوی تن بیگناه کوچک و پاکت طاهای بی نظیر من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

saeedeh
19 بهمن 92 16:23
مبارکت باشه غزل جون طاهای عزیزت هنوز یادم نمیره که اوایل بارداریت بود که وبلاگتو پیدا کردم و حالا هر دومون نی نی دار شدیم. خدا حفظش کنه ماشالا مرسی که به وبلاگ ستیای منم اومدی