طاها فرشته عشقطاها فرشته عشق، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

با تو مادر شدم نور كوچولوي من

طاها 1 ماه و 2 هفته

1392/11/9 15:50
نویسنده : مامي غزل
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهشت کوچک من

از اون روزی که تو یه خط کوچولوی قرمز بودی روی بی بی چک تا امروز که قدت شده نزدیک ٥٧ سانتی متر و یه فرشته کوچولو هستی انگار روزهای زیادی می گذره ؛ گاهی دلم برای اینکه توی دلم باشی و تکون بخوری تنگ میشه هنوز گاهی دست به شکمم می کشم و یه هو انگار چه روزگار درازی داشتیم باهم و آه می کشم ...

امروز که ١ ماه و ٢ هفته ات شده فهمیدم هرروز و هر روز بیشتر دوستت دارم .دیروز با خاله مونی و نانی رفتیم میلاد نور به اصرار بابا حمیدت که دلش می خواست من از خونه برم بیرون و هوام عوض شه چون احساس می کنه من دلم میگیره همش خونه باشم . منم تونستم یک جفت بوت بلند قشنگ برای خودم بخرم . البته بابات  نمی دونه من و تو از صبح تا عصر چه عالمی داریم با هم و من کلی با تو رازهای مگو رو میگم و هر چی توی دلمه با تو قسمت می کنم همدم کوچولوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مرضيه (مامان محمدمهدي)
9 بهمن 92 13:11
خدا اين همدم و همرازت رو حفظ كنه الهي
مامان آرتین
12 بهمن 92 11:47
ای جووونم چقدر نازی هزار ماشاء ا... اما فسقلی اینجا شبیه بابا حمید هستی ها